Сегодня : 16 декабря, 2018 года, воскресенье
Баннер
Баннер
Статьи по медицине.
Міжнародний день рідної мови PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   

Міжнародний день рідної мови

«Чим глибше людина пізнає
тонкощі рідної мови, ...тим
активніше сприймає її серце
красу слова».
В. Сухомлинський

 21 лютого увесь світ святкує Міжнародний день рідної мови.
Кожен народ свято береже єдину неповторну національну мову,  у якій захована якась таємнича сила, що в неповторному поєднанні звуків несе чарівну мелодію. Вона передає найтонші відтінки переживань, думки народу.   
  Учні 6-А класу школи №3-колегіуму у цей святковий день взяли участь у мовознавчій вікторині «Мови нашої слова наче музика жива».
  Слова – це кольорові камінці. Мало їх назбирати,   треба ще навчитися з них узори викладати. Після перегляду відео кліпів про рідну мову, школярі поринули у світ краси і милозвучності нашої мови,  вчилися створювати візерунки із слів, збагачували своє мовлення,  щоб ще раз долучитися вустами і серцем до материнської мови, найкращої, найсвятішої.
  Учні 3-А класу в День рідної мови  досліджували її лексичне багатство. Добирали синоніми, антоніми,  та спостерігали за їх використанням у гуморесках, віршованих творах, народних дитячих іграх.
  Рiдна мова... Вона така неповторна, мелодiйна i спiвуча, бо ввiбрала в себе гомiн дiбров i лукiв, полiв i лiсiв, духмяний, п'янкий запах рiдної землi. У народу немає бiльшого скарбу, нiж його мова. Саме рідній мові присвятили вірші учні 3-Б класу, відзначивши Міжнародний день рідної мови!
Прес-центр школи №3-колегіуму

 
Смілянські рятувальники провели навчання для дітей в рамках акції "Запобігти. Врятувати. Допомогти" PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   

Смілянські рятувальники провели навчання для дітей в рамках акції "Запобігти. Врятувати. Допомогти"

Працівники Смілянського районного відділу Управління ДСНС України у Черкаськый області провели Всеукраїнську громадську акцію "Запобігти. Врятувати. Допомогти". Захід відбувся на території Смілянського НВК ЗОШ – гімназії ім. В.Т. Сенатора.

Головним завданням акції стало ознайомлення дітей та дорослих з основними правилами пожежної безпеки. Учнів школи було зібрано на подвір'ї школи, де рятувальники продемонстрували бойовий одяг, пожежне спорядження.
Рятувальники продемонстрували дії під час виникнення різних надзвичайних ситуацій. Працівники звернули увагу присутніх на основні правила безпечної поведінки вдома при користуванні електричними та газовими приладами, застерегли школярів від небезпечних ігор із сірниками й запальничками. Присутні дізналися від рятувальників про заходи безпеки у разі знаходження вибухонебезпечних або схожих на них підозрілих предметів. Їм розповіли, як правильно викликати Службу порятунку, які є номери телефонів екстрених служб та що робити у разі виникнення пожежі.
Під час проведення Всеукраїнської громадської акції "Запобігти. Врятувати. Допомогти" школярі змогли дізнатись від фахівців Державної служби з питань надзвичайних ситуацій багато корисної інформації та навчились правильно реагувати на виникнення надзвичайних ситуацій.
Подібні роз'яснювальні заходи в закладах освіти рятувальники проводять постійно, щоб діти завжди пам'ятали правила особистої безпечної поведінки та вміли грамотно діяти в небезпечних ситуаціях, - зауважила провідний інспектори Смілянського РВ У ДСНС Ірина Лисенко.

Смілянський районний відділ Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області


 
Соціальна інклюзія — це можливість зробити Україну відкритою і привітною для всіх PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   

Соціальна інклюзія — це можливість зробити Україну  відкритою і привітною для всіх

20 лютого у Смілі відбувся навчальний тренінг присвячений соціальній інклюзії під назвою “Соціальна інклюзія- Сміла місто зручності”, який проходив в рамках проекту “Молодіжна ініціатива — інклюзивна Україна».
Учасники  тренінгу детально ознайомилися з поняттям соціальної інклюзії; поговорили про те,  на якому рівні нині знаходиться соціальна інклюзія в Україні та про соціальні групи, яким загрожує ексклюзія; визначили, що таке інвалідність та як вона змінює людське життя, дізналися як комунікувати з людьми з інвалідністю різних нозологій; як будується та яким має бути інклюзивне (доступне для всіх) суспільство (інформаційний, громадський та архітектурний простір, медична, правова та соціальна доступність); ознайомилися з видами інвалідності, останніми законодавчими нововведеннями, які регулюють поняття інвалідності; переглянули мотивуючі історії українців,  підсумували те, що вже зроблено у Смілі в рамках побудови інклюзивного суспільства і те, що хотілося б зробити. Організатором навчального тренінгу виступив Смілянський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді спільно з командою БО “Право на щастя”. Спікерами  виступили: Марина Саначина — проектний менеджер БО «Право на щастя», тренер з питань розвитку інклюзії в Україні, яка має восьмирічний досвід роботи в молодіжному секторі, який реалізовує в організації волонтерської платформи; Леся Миськів — голова БО «Право на щастя», доктор юридичних наук, понад шість років працює у сфері забезпечення прав дітей з інвалідністю, автор понад 50 наукових праць у сфері правового регулювання освітніх процесів в Україні; Анжеліка Вінніченко - співзасновник БО «Право на Щастя», соціолог та соціальний працівник, займається напрямком доступності для людей з інвалідністю, тренер з комунікації з людьми з інвалідністю.
За останніми статистичними даними нині в Україні нараховується 2 800 000 осіб з інвалідністю. Про медичну, правову, соціальну моделі інвалідності присутнім розповіли спікери навчального тренінгу, конкретніше зупинилися на універсальності дизайну та архітектурній доступності, адже якщо побудова інклюзії в освіті врешті-решт зрушила з місця, то архітектурна доступність будівель, громадський транспорт не є доступним для широкого загалу людей.
Часто можна зустріти хибну думку, що будівля є доступною, якщо біля входу є пандус. Але про те, чи можуть всі цим пандусом скористатися, чи побудований він під правильним кутом нахилу, чи є зручним для всіх видів інвалідних візків не думають, а ні будівельники, які будують ці пандуси, а ні власники будівель, де цей пандус будується.
- Натомість будь-яка архітектурна доступність будівлі починається з доступності туалету” - запевняють спікери навчального тренінгу. Якщо така елементарна річ, як пандуси, потребує універсальності і доступності, то ще гірша ситуація загалом по всій країні із з'їздами з бордюрів перед пішохідними переходами, адже часто людина  на візку не може елементарно подолати шлях до найближчого магазину чи аптеки без сторонньої допомоги. Поліпшення потребує і доступність транспорту, адже у Смілі як і в більшості міст в Україні жоден автобус не обладнаний місцем для інвалідних візків.  Якщо в деяких великих містах  по Україні в автобусах і передбачене місце для інвалідного візка, то він вміщається там тільки один, або ж в часи пік займається іншими пасажирами, а люди з інвалідністю( як і мами з візочками з маленькими дітьми) втрачають можливість скористатися громадським транспортом. За словами спікерів навчального тренінгу в Україні середовище найменш адаптоване для незрячих людей, особливо страждає інформаційна доступність для глухонімих  людей, адже для них сурдопереклад у такому вигляді і в такій кількості як він є на наших телеканалах робить  недоступним більшість новин та телепередач. До речі, нещодавно Президент України Петро Порошенко підписав Закон України № 2249-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України” відповідно до якого врегульовується вживання у відношенні до людей, які мають інвалідність термін “людина з інвалідністю”, який на перше місце ставить саме людину, особистість, а не її інвалідність як ознаку. Вживання  термінів “інвалід”, “каліка”, “даунята”, “людина з обмеженими можливостями”, “людина з особливими потребами”, “неповносправний” вважається неприйнятним та образливим для людей, які мають інвалідність.

Серед досягнень Сміли в плані побудови інклюзивного простору учасники тренінгу назвали встановлення на світлофорах у центрі міста звукової сигналізації, проведення свят для дітей з інвалідністю, організація гурткової роботи, введення інклюзії в навчальний процес в школах та дитячих садочках, організація відпочинку та дозвілля для молоді з інвалідністю Центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, проведення фестивалю “Повір у себе”, організація просвітницької роботи, облаштування стоянок для транспорту, яким керують люди з інвалідністю біля Будинку рад та торгового центру в Смілі, обмін волонтерами, наявність відповідних спеціалістів з інклюзивної освіти, дефектологів, котрі проводять навчання та корекційну роботу з дітьми, розробка соціальних роликів навчальними закладами та ін. Вдосконалення, на думку учасників тренінгу потребує нормативно-правова база, яка регулює законодавство, що стосується людей з інвалідністю, покращення фінансування програм, організація роботи інклюзивного (соціального) таксі, покращення медичного обслуговування  та доступність медичних закладів і послуг лікарів, проведення інформаційних кампаній, наступність навчально-виховних процесів від навчання людей з інвалідністю до їх працевлаштування, залучення якомога більшої кількості людей/ дітей з інвалідністю до участі в загальноміських заходах, облаштування якомога більшої кількості світлофорів звуковою сигналізацією у всіх мікрорайонах міста, покращення архітектурної доступності ( правильна конструкція пандусів, з'їздів з бордюрів), доступність громадського транспорту,  вбиралень у громадських закладах та ін.
Чимало з вищеперерахованого може бути реалізоване завдяки згуртуванню зацікавлених у цьому людей, учасників тренінгу та їх об'єднанню навколо побудови інклюзивного суспільства.  
Спікери тренінгу порадили його учасникам започаткувати проект “Сміла доступна” та втілювати його за підтримки місцевої влади, залучаючи кошти волонтерів, громадських організацій та завдяки написанню грантів. Завершуючи навчальний тренінг його спікери розповіли про проекти, які реалізовуються на території України їх власними силами, а це проект “Inclusive Friendly” — який має на меті навчати всіх бажаючих навичкам комунікації та роботі з людьми з інвалідністю;“Молодіжна ініціатива – інклюзивна Україна” - всеукраїнська молодіжна волонтерська платформа, що займається формуванням інклюзивного середовища в Україні; «Inclusive camp» - проект, який допомагає створювати інклюзивне середовище для комфортного відпочинку дітей у літніх оздоровчих таборах та проект “Інклюзивна література” - ознайомлення суспільства з особливостями людей з інвалідністю через книжки.


 
Народные средства для снижения давления: PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   

Народные средства для снижения давления: 

1. Нужно налить в тазик или в ведерко горячую воду с температурой 37-40°С и погрузить в воду ноги. Пока вода остывает, а это займет около 20 минут, давление снизится на 15-20 мм. Если у человека наблюдается варикозное расширение вен на ногах, можно в воду опускать локти рук.
Martina25

2. Семена укропа снижают давление. Нужно их запарить кипятком, взяв 2 ст. ложки на 0,5 л кипятка, пить по 1-2 чайные ложки при давлении до 200 мм и по 3-4 ч.л. при более высоком давлении.

3. В кефир нужно добавить 1 ч.л. корицы, пить этот напиток по 1-му стакану в течение 3-х месяцев. Давление должно стабилизироваться.

4. Для предотвращения прединсультного состояния нужно взять 9% столовый уксус, развести его 1:1 водой, смочить в этом растворе шерстяные носки, надеть их на ночь, обернув сверху полиэтиленовым мешком.

5. 20-30 г гвоздики запарить стаканом кипятка, настоять и пить.

6. Для избежания инсульта нужно в грелку налить горячую воду, прикладывать грелку к икроножным мышцам ног.

7. Экстренная мера для снятия прединсультного состояния - кровопускание. В старину для этой цели применяли пиявки - простой и эффективный метод лечения. Если пиявок под руками нет, нужно взять иголку или булавку и уколоть кончики пальцев, чтобы выступило по капельке крови. В мозг поступит сигнал и произойдет отток крови от мозга.

Для восполнения калия в организме есть много продуктов. Калий, конечно, есть в твороге, но его нужно будет много съедать. Лучше воспользоваться курагой, орехами, хурмой и медом.

Средства для снижения давления: 

1. • Морковный сок 200 г;
• свекольный сок 200 г;
• клюква 100 г;
• спирт 100 г;
• мед 200 г.
Смешайте, поставьте в темное место на 3 дня. Принимайте 3 раза в день по 1 ст. ложке.

2. • Лук 1000 г;
• мед 500 г;
• перегородки грецкого ореха 25 шт.;
• водка 0,5 л.

Настаивайте в темном месте 10 дней. Принимайте по 1 ст. ложке 3 раза в день.

3. Столовую ложку цветов календулы настаивайте в стакане водки. Принимайте по 20 капель 3 раза в день
до еды.
После этого курса настойки исчезают головные боли, повышается работоспособность и некоторым удается избавиться от бессонницы.

4. Мелко нарежьте 2 лимона, засыпьте 1,5 стаканами сахарного песка. Настаивайте неделю. Эту порцию съешьте за день.
Эффект будет сильнее, если в этот день вообще ничего не есть, а пить только воду с лимоном. Засахаренные лимоны можно есть раз в 3 дня. Иногда после 3 лекарственных дней давление снижается.

5. • Валериана, корни— 2 части;
• донник, трава— 1 часть;
• чабрец, трава — 4 части;
• душица, трава — 4 части;
• пустырник, трава — 4 части.
15 г травы залейте стаканом холодной воды, вайте 12 часов. Пейте по 50 г 4 раза в день.

6. • Сушеница— 3 части;
• боярышник — 4 части;
• чабрец— 1 часть;
• толокнянка — 2 части;
• пустырник — 3 части;
• мята перечная — 3 части;
• календула, цветы — 2 части;
• валериана, корень — 2 части.
Смешайте, заварите 1 ст. ложку в 0,5 л кипятка. Пейте по 0,5 стакана 2 раза в день.
Можно 15 г травы залить стаканом холодной кипяченой воды. Настаивайте 12 часов, процедите. Принимайте по 50 г до еды 4-5 раз в день.

5-й и 6-й сборы дают особенно хорошие результаты: успокаивают нервы (пустырник, валериана, душица, донник, мята, календула), являются мочегонным средством (толокнянка, календула, мята), укрепляют сердце (боярышник, календула, пустырник, мята). Сушеница способствует медленному снижению давления. Неполный сбор (3-4 растения) тоже хорошо действует. Лечение длительное (не менее полгода).

Начиная пить сбор, измеряйте давление 5 раз в день. Результаты записывайте. Наибольшее АД бывает с утра. Если ночью заболит голова, измерьте АД и примите сбор трав. Не ожидайте немедленного снижения АД — результат может быть в течение недели. В жару сосуды расширяются, и АД снижается.

7. • Боярышник — 1 часть;
• горицвет— 1 часть;
• пустырник— 1 часть.
1 ст. ложку смеси заварите 1 стаканом кипятка. Пейте по 1/3 стакана 3 раза в день до еды.
Для нормализации давления необходимо гулять в лесу, по парку 1-1,5 часа в день, плавать в бассейне 2 раза в неделю.

Как снизить давление 

При лечении гипертонии нужно обратить внимание на питание. Необходимо учитывать, что повышают давление алкоголь, кофе, шоколад, кока- и пепси-кола, злоупотребление поваренной солью, жирной пищей, мясом, яичным желтком, сладкой сдобой, недостаток витаминов В1, В2, С, кальция, магния и калия. 

Для снижения давления можно воспользоваться такими народными средствами. 

• 250 г сушеницы болотной запарить 5 л кипятка в течение 30 минут и использовать этот напар для ножных ванн.

• Съедать по 2–3 небольших зубчика чеснока в день при головных болях и бессоннице, сопутствующих гипертонической болезни.

• 0,5 кг зрелых плодов боярышника кроваво-красного помыть, растолочь деревянной толкушкой, залить 100 мл воды, нагреть до 40 градусов и спрессовать соковыжималкой. Полученный сок пить по 1 ст. ложке 3 раза в день перед едой.

• Растереть клюкву с сахаром. Принимать по 1 ст. ложке 3 раза в день после еды.

• Приготовить свежий свекольный сок, смешать его с мёдом в пропорции 1:1 и принимать по 2–3 ст. ложки 3 раза в день.

• Для быстрого снижения артериального давления смочить 5–6%-ным уксусом (яблочным или обычным) кусочек ткани и приложить её к ступням на 5–10 минут.

• Очень полезно несколько раз в день выполнять простое упражнение, способствующее снижению давления. Встать на носки и тянуться как можно выше, а затем «упасть» на полную стопу. Тело при этом должно содрогнуться. Начать с 5–6 упражнений, постепенно доведя их количество до 30–40.

ПЕРЕД ПРИМЕНЕНИЕМ ЛЮБОГО ПРЕПАРАТА, СРЕДСТВА ИЛИ МЕТОДА ОБЯЗАТЕЛЬНО КОНСУЛЬТИРУЙТЕСЬ С ЛЕЧАЩИМ ВРАЧОМ!

 
Как избавиться от головной боли без таблеток за 5 минут PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   

Как избавиться от головной боли без таблеток за 5 минут 

Когда у вас раскалывается голова, а нужной таблетки нет под рукой, ситуация кажется безвыходной. Но это не так. Существует научный способ избавления от головной боли, который называется акупрессура. 
Сегодня мы расскажем вам про эту технику, которая эффективно и быстро снимет головную боль. 

Акупрессура — это точечный массаж, эффективность которого подтверждена множеством научных исследований. По своей сути это разновидность иглоукалывания и рефлексотерапии, только для его применения не требуются особые медицинские знания. 

Как массировать акупрессурные точки. 

Для начала примите удобной положение и расслабьтесь. Массаж точек не занимает много времени, в среднем от 30 секунд до 1 минуты. 
Массируйте точку легкими надавливаниями или круговыми движениями. Обычно головная боль проходит во время массажа или через 5–10 минут после окончания. 

Существует 6 основных точек для избавления от головной боли. 

1. Точка третьего глаза, или инь-тан, находится между бровями, в том месте, где переносица переходит в лоб. Эта точка также отвечает за снятие усталости глаз 

2. Симметричные точки, которые располагаются у основания внутреннего края бровей. Массаж этой области также избавляет от насморка и улучшает остроту зрения. Массировать в течение 1 минуты надавливанием или круговыми движениями. 

3. Эти точки расположены по обе стороны ноздрей на одной линии с глазами. Чтобы найти их, нащупайте углубление в нижней части скулы. Помогает в открытии пазух, уменьшает головную и зубную боль, а также снимает напряжение. 

4. Точки расположены в задней части головы, посередине между ухом и началом позвоночника. Массаж этих точек помогает снять заложенность носа, боль в глазах, в ушах, сильную головную боль и мигрень. 

5. Точки той-вэй находятся с двух сторон на волосистой части головы, в 2–3 см от начала волосяного покрова в области виска. На месте точки можно нащупать небольшую ямочку. Воздействие на эту область снимает боль в височной области и усталость глаз. 

6. Эти симметричные точки расположены на тыльной стороне кисти между большим и указательным пальцами. Воздействие на эту область также снимает боль в спине, зубную боль и напряжение в мышцах шеи.

 
«ПерваяПредыдущая12345678910СледующаяПоследняя»

Страница 4 из 54
Баннер
 

Вход



ВИДЕОРЕКЛАМА:

http://www.youtube.com/watch?v=7cFwKKcjS08 http://www.youtube.com/watch?v=NLAh2ynpHvw http://www.youtube.com/watch?v=urCewuSu0Ag http://www.youtube.com/watch?v=_geXbhWKrEI
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Баннер
Баннер